Składanie deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach przez rodziców, prawnych opiekunów dzieci lub pełnoletnich uczestników w dniach: 09.05.2022r- 24.05.2022 r.
Podpisane deklaracje kontynuacji dla zajęć sportowych i rekreacyjnych należy przesłać na adres email, rekrutacja@ssm.gda.pl
Podpisanie deklaracji kontynuacji wraz z informacją rodzica o umiejętnościach pływackich dziecka (załącznik nr 5 ) dla wszystkich zajęć pływania należy przesłać na adres email, plywanie-rekrutacja@ssm.gda.pl
1. Weryfikacja złożonych deklaracji kontynuacji uczestnictwa: 25.05.2022r-26.05.2022 r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych na zajęcia w placówce zgodnie z deklaracjami kontynuacji uczestnictwa: 27.05.2022 r.
ETAP I: REKRUTACJA – dotyczy wolnych miejsc na zajęcia
Podpisane deklaracje uczestnictwa dla zajęć sportowych i rekreacyjnych należy przesłać na adres email, rekrutacja@ssm.gda.pl
Podpisanie deklaracji uczestnictwa wraz z informacją rodzica o umiejętnościach pływackich dziecka (załącznik nr 5 ) dla wszystkich zajęć pływania należy przesłać na adres email, plywanie-rekrutacja@ssm.gda.pl w dniach: 28.05.2022-24.06.2022 r.
1. Weryfikacja złożonych wniosków: 27.06.2022-30.06.2022 r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce: 01.07.2022 r.
ETAP II: REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA - dotyczy wolnych miejsc na zajęcia
Podpisane deklaracje uczestnictwa dla zajęć sportowych i rekreacyjnych należy przesłać na adres email, rekrutacja@ssm.gda.pl
Podpisanie deklaracji uczestnictwa wraz z informacją rodzica o umiejętnościach pływackich dziecka (załącznik nr 5 ) dla wszystkich zajęć pływania należy przesłać na adres email, plywanie-rekrutacja@ssm.gda.pl w dniach: 04.07.2022 r.-13.07.2022 r.
1. Weryfikacja złożonych wniosków: 14.07.2022 r. - 15.07.2022 r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych na zajęcia w placówce: 18.07.2022 r.
Kandydaci zamieszkali poza granicami Gminy Miasta Gdańska przyjmowani będą w przypadku wolnych miejsc po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym.
Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 5 dni od dnia złożenia wniosku o uzasadnienie odmowy przyjęcia.
Kandydatom przysługuje złożenie do Dyrektora placówki odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie do 7 dni od daty otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia.
Rozstrzygnięcie przez Dyrektora placówki odwołania, o którym mowa powyżej w terminie do 7 dni od daty jego złożenia.
Załączniki:
1. Zarządzenie dyrektora GZSiSS nr 18/2022